ႏွစ္ ၂ ေထာင္နီးပါး သက္တမ္းရွိတဲ့ ပ်ဴေခတ္ အုတ္ခ်ပ္ေပၚက ထူးဆန္းတဲ့ ကေလးေျခရာေလးတခု

ႏွစ္ ၂ ေထာင္နီးပါး သက္တမ္းရွိတဲ့ ပ်ဴေခတ္ အုတ္ခ်ပ္ေပၚက ထူးဆန္းတဲ့ ကေလးေျခရာေလးတခု

ပ်ဴအုတ္ခ်ပ္တစ္ခုမွာ ထင္က်န္ရစ္ခဲ့တဲ့ ေျခရာ ကေလးဟာလြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္း၂ ေထာင္နီးပါးက ခ်စ္စဖြယ္ တီတီ တာတာ ကေလး တစ္ေယာက္ နင္းသြားခဲ့တာပဲျဖစ္ပါတယ္ ၊ ယခု သူဘယ္ဘဝမ်ားေရာက္ရွိေနၿပီလဲ။

သူ႔​ေျခဖဝါးေလးက ဖူးျပည့္၊မို့ေမါက္ေနလို့ က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ လြတ္လပ္ေပါ့ပါး ေဆာ့ကစားရင္း နင္းမိတယ္ ထင္ပါတယ္၊ ဒီလိုေျခဖဝါးေလးေတြကို ပ်ဴေခတ္အသုံးျပဳခဲ့ၾကတဲ့ အုတ္ခ်ပ္ေတြမွာေတြ႕ရွိရတတ္ၿပီး၊ ကေလးေျခရာတြင္ မကပဲ လူႀကီးေျခရာ၊ လူလတ္ပိုင္းေျခရာ‌ ေတြအျပင္ တိရိစၧာန္‌ ေျခရာေတြျဖစ္တဲ့ ေခြးေျခရာ၊ ႏြားခြာရာ စသျဖင့္ေတြ႕ရွိရပါတယ္။

ပ်ဴေခတ္က အုတ္လုပ္တဲ့အခါ ရြံ့ေစးကိုပုံစံသြင္းၿပီး မီးမဖုတ္ခင္ေနလွမ္းၾကပုံရပါတယ္၊ အဲ့ဒီအခါ ဒါမ်ိဳးအရာေလးေတြက အမွုမဲ့အမွတ္မဲ့ပါလာတတ္ၾကပါတယ္၊ ေနလွမ္းထားတဲ့ ရႊံ့အုတ္ေတြေပၚကို ေျပးရင္းလႊားရင္း ေဆာ့ကစားရင္း အလုပ္လုပ္ရင္း နင္းမိၾကပုံပါပဲ ။

ဒါဟာ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ လုပ္ခဲ့ၾကလိမ့္မယ္လို့ေတာ့ ယူဆလို့ မရပါဘူး၊ ဘာျဖစ္လို့လည္းဆိုေတာ့ အုတ္ေတြအေပၚ ထင္က်န္ရစ္ၾကတဲ့ အရာမ်ားဟာ ႐ုတ္တရက္ နင္းသြားခဲ့တဲ့ ပုံသဏၭန္ျဖစ္ပုံရပါတယ္၊ တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု ပုံစံေတြလည္းမတူၾကသလို အုတ္ခဲတစ္လုံးနဲ႔ တစ္လုံးရဲ့မ်က္ႏွာျပင္မွာ အေနအထားေတြလည္းမတူညီၾကပါဘူး။

ပ်ဴေခတ္အုတ္ေတြမွာ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ နဲ႔ စာလုံးေတြေဖာ္ထားတာ၊ လက္ေရးစင္းေတြရိုက္ႏွိပ္ခဲ့ၾကတာေတြေတာ့ မ်ားစြာေတြ႕ရွိရပါတယ္၊ ဘာမၽွမပါပဲ ျပဳလုပ္ထားတဲ့အုတ္ေတြလည္းေတြ႕ရပါတယ္၊ မ်ားေသာအားျဖင့္ ပ်ဴအုတ္အရြယ္အစားမ်ားဟာ အလ်ား ၁၈လက္မ၊ အနံ ၉လက္မ နဲ႔ ထုက ၃လက္မ အရြယ္အစားရွိေၾကာင္းေတြ႕ရပါတယ္၊

ဒီအတိုင္းအတာေတြဟာ တကယ္ေတာ့အုတ္ဖုတ္ဖို့ အုတ္ပုံစံယူတဲ့လူရဲ့body measurement ေတြဆိုလည္းမမွားပါဘူး၊ အုတ္ကိုျဖတ္ရတဲ့လူရဲ့ တစ္‌ ေတာင္ဟာ ၁၈ လက္မ ရွိၿပီး တစ္ထြာဟာ ၉ လက္မ ရွိပါတယ္၊ ထုကေတာ့ အဲ့ဒီလူရဲ့ လက္ေလးသစ္ (လက္ေလးလုံး)ဟာ ၃လက္မရွိၾကပါတယ္ မယုံရင္ ကိုယ့္လက္ကိုျပန္တိုင္းၾကည့္ပါ၊

လူေကာင္ ညႇက္တာနဲ႔ ထြားတာနဲ႔ ရွည္တာနဲ႔ တိုတာနဲ႔ အနည္းငယ္စီပဲကြာေၾကာင္းေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။ ယခုအခါမွ ေပႀကိဳးေတြနဲ႔တိုင္းၾက ထြာၾကလို့ သဘာဝ တိုင္းတာခဲ့မွုနဲ႔ ေဝးကြာသြားရျခင္းျဖစ္တယ္လို့ ယူဆမိပါတယ္။

ပ်ဴေတြဟာ ေျမကိုမီးဖုတ္တဲ့အတတ္မွာ အင္မတန္ကၽြမ္းက်င္ လိမၼာပါတယ္၊ အုတ္ေတြကို မီးဖုတ္တဲ့အခါ မီးအက်က္ညီလွပါတယ္ မီးအက်က္ညီေအာင္လည္း ရႊံ့နယ္စဥ္ကထဲက စပါးခြံမ်ားထည့္သြင္းၿပီး ေရာေႏွာနယ္ေလ့ရွိၾကပါတယ္ ဒါေၾကာင့္မီးဖုတ္တဲ့အခါ ထူထဲလွတဲ့အုတ္ရဲ့ အတြင္းသားေတြ အတြင္းက စပါးခြံတို့ကို ေလာင္ကၽြမ္းေစျခင္းျဖင့္

အုတ္အတြင္းသားအထိမီးအပူရွိန္ေရာက္ေစၿပီး မီးအက်က္ညီတဲ့ အုတ္ေတြကိုရရွိပါတယ္၊ ဒီထက္ ပညာသားပါတဲ့ အပူခ်ိန္ထိန္းသိမ္းျခင္းအတတ္ပညာလည္းရွိခဲ့ပုံပါပဲ၊ ဘာျဖစ္လို့လည္းဆိုလ်င္ ပ်ဴေခတ္အုတ္ေတြထက္ မ်ားစြာႀကီးမားတဲ့ ေျမမီးဖုတ္႐ုပ္ႂကြမ်ားစြာကိုလည္း မီးအက်က္ညီေအာင္ဖုတ္နိုင္ခဲ့ၾကလို့ပဲျဖစ္ပါတယ္။

ပ်ဴေခတ္အုတ္ေတြမွာ ပ်ဴစာနဲ႔ ပ်ဳဂဏန္း စာလုံးေတြကို ပုံစံခြက္နဲ႔ဖိၿပီး ေသသပ္စြာ ရိုက္ႏွိပ္ခဲ့ေၾကာင္းလည္း ေတြ႕ရပါတယ္၊ မ်ားေသာအားျဖင့္ ပ်ဴအကၡရာ ဂဏန္းစာလုံးေတြကို နန္းေတာ္ရာ ၿမိဳ့ရိုးလိုစီတဲ့ေနရာေတြ ၿမိဳ့ရိုးစီတဲ့ အုတ္ရိုးေနရာေတြမွာ အေတြ႕ရမ်ားၿပီး၊ အျခားပ်ဴအကၡရာမ်ားကိုေတာ့ ဘာသာေရးအေဆာက္အုံေဆာက္လုပ္တဲ့ အုတ္ရိုးေတြမွာ ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။

ပ်ဴေခတ္အုတ္ေတြမွာ လက္ေရးစင္းပါတာနဲ႔ ပတ္သက္လို့ အယူအဆအမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိၾကတဲ့ေနရာမွာ ေနာက္ပိုင္းေတြ႕ရွိလာတာကေတာ့ လက္ေရးစင္းပါတဲ့ အုတ္ေတြကို အုတ္ရိုးေတြစီတဲ့ အခါ ေျမသရႊတ္ေခ်ာ္မထြက္သြားေအာင္ အုတ္ရိုးရဲ့အစြန္ဘက္ေတြနဲ႔ အလယ္ဗဟိုလို ေနရာမ်ိဳးေတြမွာ ေျမသရႊတ္ မအိပ္ခင္ အုတ္ေတြ ေရႊ႕ရွားသြားမွာ စိုးတဲ့အတြက္ အေဆာက္အုံေဆာက္လုပ္တဲ့ အုပ္စီးအုတ္နင္းစနစ္ တစ္ခုအေနနဲ႔ အသုံးျပဳခဲ့ၾကတယ္လို့ ယူဆၾကပါတယ္။

ဒီအဆိုကို ခိုင္မာဖို့ ေကာက္ခ်က္ဆြဲရာမွာ ပ်ဴေခတ္က ေဖ်ာ္စပ္ ခဲ့ၾကတဲ့ အဂၤေတစပ္နည္းဟာ သဘာဝပစၥည္းမ်ားကို အေျခခံၾကရလို့ ေျခာက္ေသြ႕ဖို့ရာ အင္မတန္အခ်ိန္ယူၾကရပါတယ္ အဲ့ဒီအေတာအတြင္း စီထားတဲ့ အုတ္စီးအုတ္နင္း ေခ်ာ္မထြက္သြားရေလေအာင္ စြဲျမဲေနေအာင္ အုတ္ခဲေတြမွာ ပုံစံမ်ိဳးစုံနဲ႔ လက္ေရးစင္းမ်ား ေရးျခစ္ခဲ့ၾကတယ္လို့ဆိုပါတယ္။

ဒီလိုပုံစံမ်ိဳးကို ပုဂံဘုရားေတြရဲ့ နံရံမွာ အဂၤေတမ်ားကြာက်တဲ့အခါ အုတ္ေတြရဲ့ နံရံမ်က္ႏွာျပင္မွာ အစင္းေၾကာင္းမ်ား ေရးျခစ္ထားတာနဲ႔ သေဘာတရားျခင္း ဆင္တူပါပဲ၊ ဒါအျပင္ သေရေခတၱရာရဲ့ နန္းၿမိဳ့ရိုးအတြင္းဘက္ ေနရာတစ္ခုမွာ တစ္လက္မအထူေလာက္ေက်ာ္တဲ့ ပ်ဴေခတ္က အသုံးျပဳခဲ့တဲ့ အဂၤေတကိုကပ္လ်က္ေတြ႕ရွိရပါတယ္

အခ်ိဳ့ကြာက်ေနတဲ့ နံရံမ်က္ႏွာျပင္မွာေတာ့ အဂၤေတျမဲေအာင္အုတ္နံရံမွာ ေလးေဒါင့္ကြက္မ်ားစြာ ေရးျခစ္ထားတာကိုေတြ႕ရွိရပါတယ္ ဒါေၾကာင့္ ပ်ဴေခတ္အုတ္ေတြမွာ လက္ေရးစင္းကို ဘာေၾကာင့္ ထည့္သြင္းခဲ့လည္းဆိုတဲ့ အေျဖကို ဒီအယူအဆနဲ႔ သုံးသပ္ၾကပါတယ္။

ပ်ဴေခတ္ အုတ္ေတြဟာ ေနာက္ပိုင္းမွာ အရြယ္အစားေသးလာၾကတာကိုေတြ႕ရွိရပါတယ္ အေရွ႕ဘက္ နန္းၿမိဳ့ရိုး ၿပိဳက်ခဲ့စဥ္က နန္းၿမိဳ့ရိုးကို အသုံးျပဳထားတဲ့အုတ္အရြယ္အစားေတြဟာ ၅မ်ိဳးေလာက္ေတာင္ ရွိေၾကာင္း ေတြ႕ရပါတယ္။

ပ်ဴေတြဟာ အုတ္ထုတ္တဲ့ အတတ္ပညာမွာ တေျဖးေျဖးနဲ႔ တိုးတက္လာခဲ့ ၾကပုံရပါတယ္၊ လက္လုပ္ပုံရိုက္တဲ့ စနစ္ကေန မိုလ္နဲ႔ပုံေဖာ္တဲ့စနစ္ ဒီေနာက္ဗိသုကာ အုတ္ေတြကိုပါ မိုလ္လုပ္လို့ လိုအပ္တဲ့ သာသနိက အေဆာက္အုံေတြမွာ လိုသလို ထုတ္လုပ္ေပးနိုင္ ခဲ့ေၾကာင္းလည္း တူးေဖာ္ေတြ႕ရွိခ်က္ ေတြကေန တစ္ဆင့္ သိရွိခဲ့ၾကရပါတယ္။ crd ; KoKyawMyoMin / ေနာ္ဂဲလယ္ထူး (စာေပပရဟိတ)

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*